Ptáte se ..

1. Je poštovné zdarma? 

U nás za dopravu neplatíte :) Dopravu zdarma nabízíme pro Českou a Slovenskou republiku.

2. Posíláte objednávky i do zahraničí?

Jasně, objednávku vám pošleme, kam budete chtít. Do jiných zemí (vyjma Slovenska) si už dopravu účtujeme. Cena je v tomto případě individuální, podle lokace.

3. Smím si objednávku nechat poslat na jinou než fakturační adresu?

Určitě můžete, stačí vyplnit adresu dodání a poslat si objednávku třeba do práce.  

4. Platby 

Za objednávku můžete zaplatit klasicky kartou skrz bezpečnou platební bránu GP webpay nebo Bankovním převodem. Jelikož jsme nový začínající obchod, platbu dobírkou momentálně nenabízíme. Pokud s produktem ale nebudete spokojeni, určitě se domluvíme na výměně. Máte na to 14 dní :) 

5. Záruka 

Na naše produkty platí zákonná dvouletá záruční lhůta. Reklamace se uplatňuje zejména při dodání poškozeného zboží nebo zjevného poškození během užívání, které jste nemohli ovlivnit, tzn. zejména, nebylo způsobeno nevhodným použitím nebo k jiným účelům než je produkt zhotoven, nebylo způsobeno nevhodnou údržbou apod.

6. Jak se staráme o vaše osobní údaje?

Ochrana Vašich osobních údajů je pro nás prioritou. Vaše údaje nikdy neposkytujeme třetím stranám, vyjma kurýrních služeb, účetnictví a samozřejmě se řídíme GDPR. Vaše údaje uchováváme jen po dobu nezbytně nutnou k doručení a případné reklamaci, tak jak je nařízeno zákonem.